Thursday

Join TuneExcel

Hari ni join TuneMobile..kebetulan ari ni aku chek maybank2u...ada lak rm99 hinggit...lupa dah mana datang duit tu.. selalu kat maybank2u aku tak pernah ada duit pasal gaji dah bertukar masuk bank Muamalat..aku guna maybank2u hanya untuk bayar duit kereta dan bayar nafkah anak isteri...lepas habis bayar memang tinggal zerolah duit aku dalam maybank..tapi entah tak tahu mana datang duit rm99...maleh aku nak fikir.. yang pasti rezeki datang dari Allah swt.. terus register TuneMobile... hari sabtu dapat sim card baru tapi kekal no lama...aku bukanlah org hebat nak carik orang... tapi tiap tiap bulan duit aku habis Rm30 bagi kat Maxis nak beli koata internet..Maxis tak bagi aku apa apa pun balik.. baik aku join TuneMobile dapat koata 1gb free tanpa tolak kedit dan ada percent2 TuneMobile akan bagi balik kalau guna sendiri atau carik orang. .itu yang diorang war warkan.. tapi biasalah kalau promo kat orang lagi lah banyak dapat.. itu mana2 bisnes sama... betul atau tidak tentang TuneMobile ni tgklah nanti..aku try and error je..tapi kalau sama bangangnya.. aku guna untuk diri sendiri jer lah.. takyah carik orang.

No comments:

Post a Comment